Glad Midsommar

Alltid som alltid! Inga bra uppdateringar här Neeej, srry guys. Men det kommer snart en recension iallfall..vet att jag har lovat er tidigare. Men snart är det dags för min absoluta längtade film "Transformers Dark of the Moon". Nu Onsdagen den 29 Juni..har den premiär. Weii,stort leende här JAPP JAppXD

Ni får gärna besöka min andra blogg: Http://www.onedaywithshia.blogg.se/

Har haft det lite stressigt med jobb och dans,...varit lite för upptagen.

Ha en Trevlig Midsommar my Sweden Fellows.

Någon som ska dansa kring stången idag? ^^



Jag
vill se snygga Ryan Gosling i filmen "Crazy,Stupid,Love"...verkar vara en jättefin och rolig film.
Ta en titt på trailern;
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se